Édesanyám rímekben a Bowen technikáról

2015.06.28 21:41

A „Tamáskodó”

(Avagy véleményem a Bowen technikáról)

 

Nem ildomos, tudom jól! Én, az anya, voltam „Tamáskodó”!

Nagyon fájtak karjaim, könyéktől lefelé, éjjel zsibbadón.

Panaszomat hallva, kaptam lányomtól két kezelést.

Hihetetlen az eredmény, szinte a csodával felért.

 

Többféle fogást alkalmazott rajtam, deréktól fölfelé.

A zsibbadt ujjaim, pár nap alatt, visszaváltoztak érzővé.

Még nem az „igaziak”, én mégis nagyon hálás vagyok lányomnak.

Megszűntek az éjjeli ébredések, melyeket a nagy fájdalmak okoztak.

 

Fel kellett kelnem, és erősen megrázogatni a két alkarom.

Szinte kibírhatatlan volt, karjaimban, a nagy fájdalom.

Mivel ez minden éjjel jelentkezett, éjfél és három óra között,

A közérzetemre is hatással volt, fáradt voltam és gyötrött.

 

Mióta megkaptam a második kezelést, már hiszem, hogy jó!

Orvos nélkül, 8-10-féle fogással, a szervezetem, gyógyuló.

Már nem vagyok „hitetlen Tamás”, hiszek lányomnak és a technikának.

Várom a mielőbbi időpontját, az újabb kezelési alkalomnak.

 

Érdekes a folyamat, mit gyógyulásnak is lehet nevezni.

Vastagnak éreztem az ujjaim, és bizsergőnek, amint csalán csípi.

Remélem, újra tudok tűt fogni ujjaimmal, és varrni!

Köszönöm lányomnak e csodát, orvoshoz nem is kellett fordulni!

 

Ki olvassa e sorokat, panasza van, de az orvosokat kerüli!

Ajánlom figyelmébe e „módszert”, mielőbb próbálja ki!

A könyvecskébe leírtakat, mit a kezeléskor kap, érdemes betartani!

Azok is nagyon fontosak, és az akarat: - Hogy akarok gyógyulni!

 

Bácsalmás, 2015. június 7.

 

Wittner Antalné, 62 éves